The Girl in the Photographs
USA, Kanada, 2015, 95 minut
Režie: Nick Simon
Scénář: Osgood Perkins, Robert Morast a Nick Simon
Hrají:
Kal Penn (Peter Hemmings)
Claudia Lee (Colleen)
Kenny Wormald (Chris)
Toby Hemingway (Ben)
Když se člověk někdy zamiluje, je ochoten udělat věci, které by jindy nedělal. A přesně s tímhle operuje snímek „The Girl in the Photographs“, který ale vzhledem k tomu, že se jedná o horor, přece jen zachází trochu dál, než kam by zašel normální dramatický film o lásce, která se trochu zvrtne. Hned na začátku vidíme trochu nesouvislou scénu, kdy Katharine Isabelle někdo unese a fotí si ji v různých pozicích. Pak ale začínáme sledovat to, co se skutečně bude dít.
Peter Hemmings – že by lehká narážka na Davida Hemmingse, který hrál ve snímku „Zvětšenina“ také fotografa? – je fotograf, který chce fotit něco, co je zajímavé, nové. Kal Penn se zde zhostil role protivného, ale cílevědomého fotografa, který vám snadno poleze na nervy, ale který přesně ví, co chce a ví, jak toho dosáhnout. A vzhledem k tomu, že se začínají objevovat fotky mrtvých lidí, dostane nápad, co by měl sám fotit.
Samozřejmě, že chce fotit mrtvé lidi. Díky tomu se Peter a jeho nohsledi (rozuměj spolupracovníci) setkávají s Colleen (Claudia Lee), která je čistě náhodou osobou, která fotografie s mrtvými lidmi dostává. Jsou na nich lidé v různých pozicích, ale rozhodně mrtví. Hemmings chce Colleen najmout na focení, ale samozřejmě by se také rád dověděl, kdo vlastně fotografie dělal.
Snímek „The Girl in the Photographs“ se tak točí kolem jednoho fotografa, který by měl být v podstatě netradiční postavou detektiva, ale důraz je kladen na samotné focení než na pátrání, kdy vrahové se objeví nakonec sami, protože je tu jen jedno, co chtějí. A tím je Colleen. Snímek se pak v tomto ohledu nakonec kloní spíše ke slasheru a pátrání už není vůbec třeba. Což je trochu škoda, mohlo to být v tomhle ohledu zajímavé a trochu nové.
Ve chvíli, kdy se snímek „The Girl in the Photographs“ zvrtne a začíná to být už jen masakr, je popravdě docela nuda, protože je to jen další slasher, který nepřinese nic jiného, nic neočekávaného. Finální foto je docela fajn, ale čekat na něj celý film, to mi nepřijde jako adekvátně vynaložený čas. Je to škoda, protože z tohohle mohlo být i něco ve stylu italského gialla.
Hodnocení: 40 %